En timmes sol

och man blir som på nytt född 🙂 Trodde inte det var sant när jag såg ljuset och solens strålar bryta igenom tidigt i morse. Glada i hågen kastade vi oss i bilen med hundar och kamera och for upp till klubben. Gick en runda och njöt i skogen, sedan snabbt fram med kameran. Jag hann precis knäppa några bilder, innan jag blev vittne till hur solen åter igen försvann bakom molnfasaderna. Då blev det träning med tjejerna istället 🙂

Är så trött på min bloggs utseende och att jag är så styrd och inte kan designa som jag vill! Smarta tips mottages gärna, vilken bloggportal föredrar ni?   Please, speak….

Fick precis ett sms om att mitt objektiv har landat på posten, springer nu 😀

Publicerat i Höst. 1 Comment »

Ett svar to “En timmes sol”


Kommentera

