Accessoarer

Min två ”livsviktiga” accessoarer som alltid är med Hundarna och Kameran och då menar jag alltid 🙂

Tisdagstema

17 svar to “Accessoarer”

  1. Photos by Storm Says:

    Ja, det är absolut de accessoarer jag förknippar med dig. Hoppas du får en bra tisdag. jag är just på väg till Öland, med jobbet alltså. Ingen hund och ingen kamera tyvärr/Lis

  2. Lasseivomma Says:

    Tänkte precis så där jag också, men ändrade mig sedan. Således, bra tänk och jättefin bild.
    Jag ser fram mot tin nya blogg.
    ..Lasse

  3. Karoleen Says:

    Vilken vacker bild och det är klart att dom två är de viktigaste accessoarerna du har. Vilken otroligt vacker hund!

  4. Cecilia Artista Says:

    Underbar tolkning! Det är klart att du ska ha hundarna och kameran med idag. Härlig bild!

  5. akson Says:

    Även jag hade en plan på att ta en bild på kameran, men med vad?? De andra kamerorna ligger nerpackade och jag var lat.

    Gillar verkligen din tolkning av temat!

    akson foto

  6. Lizaloop Says:

    Vilken häftig bild!!

  7. @nemonen Says:

    Det är en accessoar som jag har börjat bruka. Bra val

  8. Pialotta Says:

    Lovely Eva-Lena.. du fångade det här bäst hittintills.. mycket både kul och annorlunda syn på saken:-)

  9. Stina Says:

    Ha, vad häftig bild!!!

  10. anne-lie Says:

    Kul tolkning!

  11. Marie Carpe Diem Says:

    Härlig tolkning 🙂 och kul redigerat.

  12. Anette Says:

    Det är nästan likadant hos mig! /Anette

  13. Anni Says:

    Väldigt snygg bild! Men inte är de väl accessoarer = bisaker?

  14. Tony Says:

    Ja kameran är en följeslagare för mig också, dock ingen hund ännu.

  15. foto CHIP Birgitta Says:

    Automatfokus tror jag 😉

  16. ElinsPhoto Says:

    Vilken fin bild och tolkning.

  17. Kerstin Says:

    Det kan inte bli en bättre tolkning än så.
    Snyggt foto! 🙂
    Ha det gott.


Kommentera

