Snart- Premiär för Tjejmaffian, en ny blogg…

DSC_0021-1 redigerdgalleri

Cool Cornelis

 ”Tjejmaffian” kommer den nya bloggen som mina tre tjejer här hemma, har skällt sig till heta. För lääääänge sedan hade jag en följeslagare vid namn Cool Cornelis, en underbar hund som skrev så klorna glödde. ”Cornelis dagbok” blev till en succé, det var även tal om att den skulle ges ut på bok. När Cornelis togs ifrån mig alldeles för tidigt, dog jag och så även min och Coolingens skrivarsuccé. Jag gick i däck, tappade lusten totalt. För hur det än var, så var det min och Coolingens grej… Men nu har år passerat och när jag är ute på mina strapatser med mina tjejer, kommer både ideér och lust så sakteligen tillbaka… Så snart kommer det alltså en blogg till i min regi, fast ändå inte eftersom det är Tjejmaffian som står för författarskapet 🙂

Publicerat i Blandat, Hundar. 3 Comments »

3 svar to “Snart- Premiär för Tjejmaffian, en ny blogg…”

  1. Gitsie Says:

    Åh väntar med spänning på att följa dina tjejer i vardagen. Jag har också en ren hundblogg, fast mina hundar är så lata så det är allt matte som får stå för skriverierna. 😉

  2. Hanna Says:

    ÄNTLIGEN!!! Den har jag väntat på kan jag lova dig! När kan vi ringas??
    Kram

  3. Kerstin Says:

    Det låter spännande. Ska bli kul att få läsa den. 🙂
    Ha det gott.


Kommentera

