I mitt blickfång

kollage-staketgalleri

Ett kollage från helgen. Är fasligt förtjust i gärdsgårdar, märks det :)?

3 svar to “I mitt blickfång”

  1. FotoJohansson -I en hobbyfotografs objektiv Says:

    Wow, jag blev kär i de där bilderna! Riktigt snyggt! 🙂

    Sv: Tack, hon är ett riktigt charmtroll 🙂

  2. Kerstin Says:

    Jo, jag förstår dig. De är ju jättefina. Ett hantverk som vi får hoppas inte försvinner med tiden.
    Ha en fin kväll.

  3. Anneli Says:

    Gärdsgårdar är jättefint så jag förstår dig! Jättefina bilder på dessa härliga mästerverk!


Kommentera

»
