Grått/Lime

DSC_0487-1 redigeradpusselgalleri

Dags för fredagsfärger som den här första fredagen i oktober ska betå av grått/lime, måste säga att fantasin sätter inga gränser 🙂 Hittade dock en bild som kanske passar i färg, vad säger ni? Hm, kom på att jag skulle vilja ha en sjal i de färgerna, snyggt *s*

Önskar er alla en toppen skön fredag och för all del helg!

Här hittar ni fler bidrag på grått/lime

13 svar to “Grått/Lime”

  1. VeckansDagar/Kadermo Says:

    Snyggt jobbat. Trevlig helg på dig också !

  2. ElinsPhoto Says:

    Jag älskar din bild!

  3. Anette Says:

    Passar ju utmärkt! Det där pusslet verkar ju vara en utmaning………jag älskar att pussla,stora pussel ska det vara!

    Trevlig helg! /Anette

  4. Kerstin Says:

    Läckert, säger jag. Fina färger men nog måtte det vara ett jobbigt pussel. 😉
    Ha en fin dag.

  5. Fairy Says:

    Väldigt fina färger!

  6. Lissen Says:

    Vad fräck bild, Eva-Lena! Du kan du! Härligt när man får se det oväntade!!!!! Mmm, jag är svag för gröna nyanser och turkost. Är snygg kontrastfärge!

    Har varit på två lägenhetsvisningar i veckan. Funderar,för och emot…. har bjudit….men fallit på mål linjen flera gånger. Det är något annat!

    Yiiipppee det är fredag. Ha en skön helg! Kram Lissen

  7. akson Says:

    Gillar tonen i denna bilder! Läckert gjort.
    Dock skulle jag inte vilja lägga detta pussel, ser ut att vara knepigt i just det limegröna områdena.

    Önskar en trevlig helg!

  8. vexy Says:

    tack så mycket 🙂

    häftig bild, är det ett pussel du har fotat, eller har du lagt till effekten i ps`?

  9. Sjösteen Eva-Lena Says:

    Vexy, tack själv för din kommentar 🙂

    Effekten är gjord i ps…

  10. Pialotta Says:

    Men du, hur häftigt som helst.. man kan göra mycket i de olika fotoprogrammen:-)
    Trevlig fredag till dig/Pialotta

  11. Mats Says:

    Jag ser någon form av transparens – är det ett filter?

    Snyggt ändå!

  12. Mona Says:

    Läcker och annorlunda bild. Visst måste man få avända ps ibland?!


Lämna en kommentar