Fredagsfärger Cerise-Röd

Goland-visby 169 -1 redigeradgalleri

Inte lätt att hitta en bild som uppfyller kraven cerise/röd 🙂 Bilden jag visar är den som jag fann mest lämpad, tittar man så kan man finna cerisa knoppar lite här och där.

Här hittar ni fler bilder på temat

Önskar er alla en riktigt skön helg, det ska jag ha!

Publicerat i Blommor, Natur. 10 Comments »

10 svar to “Fredagsfärger Cerise-Röd”

  1. kadermo Says:

    Jomenvisst hittar jag det cerise. Håller med, det var inte lätt idag.
    Trevlig helg.

  2. Photos by Storm Says:

    Härlig röd färg på Dahlian och jag ser de cerisa knopparna. Ang din bild på duvorna så tror jag nog att det var dig folk spanade in. Men det får man bjuda på. Fin bild blev det. Hoppas du får en skön helg/Lis

  3. Helena Kulle Says:

    Jag ser absolut cerise knoppar, de när helt klart godkänd…
    Hmm, konstiga färger, tror inte jag har någon sån färg fotad, får nog kolla 🙂

    Ha en riktigt bra helg!
    /Helena

  4. Jah Hollis Says:

    Nej, det är ingen enkel färgkombination detta. Men även om det väl är rätt sparsamt med cerise i din bild så är den väldigt fin. 🙂

  5. Lissen Says:

    Där i blomman ser jag veckans färgkombination.
    Den lilla cerisaknoppen och den röda utslagna blomman
    Jag fick också leta ett tag för att hitta

  6. Malmö till Stockholm Says:

    Vilken läcker blomma! och jo, der de cerisa knopparna 🙂

  7. Margareta-Fotomix Says:

    Dahlior kan var bra till många saker. Dels är de vackra och finns i en del olika färger. galant klarade du fredagens svåra kombination. /Margareta

  8. Famos/Menageriet Says:

    Vacker bild på ”svåra” färger idag!
    Ha en fin helg!

  9. foto CHIP Says:

    Jo visst fanns det lite cerise med i hörnet 🙂

  10. Kerstin Says:

    Ljuvlig bild och blomma. Vacker färg.
    Ha det gott.


Lämna en kommentar